lunes, 1 de agosto de 2011

“PAISATGES DE L’ÀNIMA” de Marian López Plana

Em dic Marian López i Plana, licenciada en Belles Arts per la U. Central de Barcelona. Em plau convidar-vos a la presentació de la meva obra 2011 titulada “PAISATGES DE L’ÀNIMA”, en el meu taller de la Garrotxa.

Paisatges de l’ànima es desenvolupa en pintures sobre teles:cotó, lli, seda..sobre paper; litografies , impressions digitals sobre metacrilat, fotografia, joies realitzades amb filferros, llums de corten i metacrilat on l’obra està integrada en el seu interior. Si el temps ens acompanya gaudirem al final del recorregut d’una instal·lació al jardí “EL BOSC DE METACRILAT”

Tindrà lloc: C/ Can Caló,11. Mieres (Girona)

Del 26 al 29 d’agost ( Festa Major)

De 11:00-13:30h i de 17:00-20:30h

PAISATGES DE L’ÀNIMA

Em llevo decaiguda al matí,

immersa en un mon materialista.

No veig el meu destí!

Miro al cel, mar immens sense fronteres,

on les branques entrecreuades,

no em deixen veure el camí.

Em sento atrapada i petita

envoltada de natura,

dins del bosc que creix dia a dia.

Fulles apunt d’esclatar,

branques estellades i caigudes

per la fúria del temporal,

ens mostren el pas implacable del temps.

MARIAN LÓPEZ PLANA-2011

Us adjunto el Resum de la meva última exposició (Juny-Juliol-011) http://vimeo.com/26906797

Esperant que la meva obra pugui ser del vostre interès m’acomiado cordialment.

Marian López Plana

Mòbil: 686 904 809

e-mail: marianlopezplana@hotmail.com

www.marianlopezplana.com

No hay comentarios:

PINTORET

Los Secretos de Arcadia

M. Parra & V. Heca seleccionados en Torrejón de Ardoz

TRES ARTISTAS UNA PASIÓN EL ; EL ARTE

EL MUNDO EMOCIONAL DE LA VICTIMA

vídeo 20€

Música con Canicas